Thursday, November 4, 2010

Family!!

Mase aku tunjuk blog ni kat nuraini Kamarudin, die tanya, ko x wat entry pasal family ke? Aku pun terfikir, "ye x ye jugak". So, entry kali ni sal family. Hehe..

Nothing much cause I only have one word best describe them in my life ~ 

Precious!!

Bila bersama dengan family, semua jadi best. Diorang orang yang paling oenting dalam hidup aku. Sangat99 berharga. Keluarga x boleh cari lain da beb. Keluarga ni ibarat air dicincang x kan putus. 

Baru2 ni, aku ade sembang ngan adik aku yang no 3. FYI, aku x pernah cakap ngan die since aku form 4. X tau la sebab ape. Hmm. Nak dijadikan cerita, mase tu die ade post something yang macam2 sedih2 ckit ayat nye. aku pun try la sembang ngan die. Rupe2 nye die ade prob ngan BF die. Hmm.. Macam2. Sembang punya sembang punya sembang. Aku pun bagi la pape nasihat yang boleh jugak dijadikan rujukan untuk die. 

Aku memule rase malu jugak nak start conversation ngan die. At last, aku rase happy sangat99. Then, baru2 ni die ade post kat wall FB aku. Die ajak jalan2 time aku cuti sem ni. Aku on je. Boleh jugak mengeratkan tali silaturrahim yang da lame "terputus". Padahal adik sendiri tu. Ape nak jadi la ngan aku ni. Hmm. Pape pun, this semester break will be an exciting holiday!! =)



My family sayang


Bro and sis. Love ya!!


Bayu raya mesti kene sedondon time kecik2 dulu



Gaya Posing x berubah sampai sekarang :P



-zeeqazainal : Family comes first!!-

No comments:

Post a Comment