Sunday, November 7, 2010

Karaoke!!

Aku memang x boleh nak berpisah dah dengan hobi baru ni. Boleh nak dikatakan dalam sebulan mesti pekena karaoke ni sekali. Apa lagi, tunggu bas Rapid kat depan ni, brooom.... Gerak gi PAS. Selalu yang suke melayankan aku gi karok ni, enja la. Pasal die pun kaki karok jugak. Tehehe. Jangan marah ek. 

And sekarang ni, aku da dpt satu game karok via online. Memang aku excited kan. Name game tu karaokeParty. Game ni die provide lagu english je. Tapi xpe, gian punye pasal, bedal je. Game ni siap ade markah lagi. And bila da nyanyi, base on the marks, kita akan dikategorikan dalam kategori wannabe, amateur and ade lagi. Yang lain aku xtau sebab selama guna perkhidmatan game ni, aku slalu dapat 2 kategori ni je. Hehe. *nampak sangat suara x sedap*. 



Ni lah interface game tu. Boleh pilih lagu. Tapi bukan semua lagu boleh nyanyi. Untuk unlock lagu yang x dibenarkan untuk menyanyi, kena sampai kategori star dulu. 


Ni contoh masa aku nyanyi. Merah tu maksudnye suare aku x kene dgn key yang sepatutnye. Yang hijau tu maksudnye aku nyanyi dengan key yang betul la. Susah jugak nak jadi penyanyi ni.
 -sigh-



And... the result is.. what??? amateur?? ceitt.. Aku mampu jadi star okay. *admit la suara awak tu memang x sedap* :P


So, cam ni la game ni dimainkan. Nampak kan tahap kegianan aku dengan karok ni. Huhu. Sampai sanggup carik yang online punye. Kui3. Kalo korang nak try, ni link game nye. Enjoy!! 




Ngan Tiah



Ida, me n kak eny



Me!!



-zeeqazainal : Jom berkaraoke-

2 comments: