Friday, November 5, 2010

Phone idaman

Phone.Handphone.Handset. Same je maksudnye tu. Telefon mudah alih yang sekarang ni menjadi satu kewajipan dah bagi setiap orang. Even budak kecik pun mampu nak sambar satu. Teknologi sekarang ni da macam2 da. Macam2 gadget yang da banyak dikeluarkan.

Baru2 ni kat Pavillion, Celcom ade wat promosi untuk BlackBerry Torch. Untuk first 10 customer, dapat dengan harga RM8, for the next 100 customer can get it for RM488, and for the next 100 customer, can get it for RM888. Perrgghh. Agak2 cane la perasaan 10 orang pertama tu ek. Hmm. 

Series ke brape aku x sure sgt la.. 9800 gamaknye. See, teknologi sekarang ni yang semakin hari semakin ade je produk baru membuatkan aku sampai x terkejar produk2 yang baru di release sekarang ni. Hmmm. 



Ni lah BlackBerry 9800 Torch tu.. Cun gile. Harga pun cun. Heheh


Tapi yang ni bukan phone yang aku idam2kan. Nak tau yang mane satu? Hehe.. Jeng3.. 

Ni lah die my dream phone.. Argghh..Ayah!! Nak satu boleh?? Hehe.. (Nokia C3).

Comel.Pinky. Memang la aku minat sangat99 kan. Tapi phone ni xde 3g la. Hmm. Tapi aku ni kalo da berkenan kat ape2 pun, tunjuk lah bende yang lagi canggih pun, memang aku pandang sebelah mata je. Cop2. X pandang langsung kot. Kekekeke.. 

Harga die memang berpatutan sangat99. RM490 something. Murah kan? Baik cakap murah!! Cakap!! :P
Berbanding dengan phone yang aku pakai sekarang ni, jauh lebih murah walaupun function die jauh lagi masyuk...

Formula :

Murah + Stylo = Mantap
Mahal + Biase2 je = No komen


Ni phone yang aku pakai sekarang. Nokia 6120c. Tengok, key chain pun da tercabut2. Heheh.


Perrgghh. Memang aku da kemaruk handphone C3 ni la. Tolong la sesape yang nak bagi birthday present untuk tahun depan, bagi handphone ni. Hehe. Gurau je. Xpe3. Ade rezeki nanti, akan ku genggam jua kamu ya My Pinky C3. Ouh, my dream phone.......



-zeeqazainal : Bersyukur la Cik Haziqah oi dengan apa yang awak ada-

4 comments:

  1. 1st? :)

    Nokia c3 yer...nanti dah kerja beli la.kekeke :p

    ReplyDelete
  2. first again..
    ceh..ingat kan nak belikan.. hmmpphh

    ReplyDelete
  3. kerja dulu, pastu beli pakai duit sendiri.. baru best! :p

    ReplyDelete
  4. skang harga da naik sebab demand untuk phone ni tinggi

    ReplyDelete